jump to navigation

Kod kod kod Mayıs 13, 2006

Posted by kaya in Geliştirme.
trackback

Sabahtan beri yazıyorum ve düzeltiyorum. Önce sqlite'ın sürümler arası sorunu yüzünden daha sonra da INTEGER yerine INT yazılarak tanımlanmış sqlite tabloları yüzünden uğraştım durdum…

Şu an kayıtlar çalışıyor, ama kontrol yok, bir şey yok… Gecenin ilerleyen saatlerinde kodlamaya devam edeceğim. Svn'den az/çok çalışan bir sürüm indirebilirsiniz artık. Yapmanız gereken

svn checkout https://svn.sourceforge.net/svnroot/hastatakip

demek… Bu komut sonrasında hastatakip dizini altına kodlarınız gelecek. Orada BENIOKU ya da README'de de yazıyor ama ben tekrar edeyim.

qmake-qt4 -project

komutundan sonra hastatakip.pro dosyasına

QT += sql

eklemeniz, arkasından da

qmake-qt4
make

komutlarını vermeniz yeterli olacaktır. Sisteminizde sadece Qt4 varsa, yüksek ihtimalle qmake-qt4 yerine qmake yazmanız yeterli olacaktır.

Şu an pek bir olay yok… Ama bulursanız hataları raporlayabilirsiniz

Yorumlar»

1. Orhan Oğuz - Nisan 6, 2007

Programı Pardus üzerinde derleyerek kurdum. Veri tabanı bağlantısı konusunda yardım edebilir misiniz? Veri tabanının nasıl oluşturulması gerekiyor? Sql server’i pisi paketinden kurdum. Nasıl veri tabanı oluşturabilirim?

2. kaya - Nisan 6, 2007

kaynak kodlarin icinde hastalavista.db diye bir dosya var. onu sisteminizde istediginiz bir yere kopyalayın, sonra programin ayarlarindan bu dosyayi gösterin. tek yapmanız gereken bu. herhangi bir sql server vs. kurmaniz gerekmiyor, eger program derlendiyse sorun olmamasi lazim :)

3. Orhan Oğuz - Nisan 6, 2007

hastalavista.db
dosyasının yolunu göstermemiz gerekiyormuş.

4. Orhan Oğuz - Nisan 6, 2007

Üsteki mesajınızı göremeden yazdım. Teşekkür ederim.
Veri kaynağındaki bilgileri bir belgeye nasıl aktarmamız mümkün olur. Biraz Qt mi çalışmalıyım. C++ ve sql çalışmak gerekecek bu durum galiba. Prakik bir yöntemi var mı? Bir ofis belgesine buradaki belgeleri nasıl yazdırabilirim? Adres mektup birleştirmede olduğu gibi.

5. kaya - Nisan 6, 2007

hasta la vista’nın içinde böyle bir dışarı aktarma olayı yok. fakat bütün bilgileriniz hastalavista.db dosyası içinde tutulmaktadır, bu da bir sqlite dosyasıdır. nette bu dosyadan farkli biçimlere bilgileri taşıyacak programlar bulabilirsiniz belki…


Bir Cevap Yazın

