jump to navigation

Acele işe… karışırım :P Mayıs 15, 2006

Posted by kaya in Geliştirme.
trackback

Acele iş yapınca böyle oluyor işte… Tam yazarken kodun ortasında veritabanında bir alanın olmadığını görüyorsunuz… Halbuki her şey güzel çalışıyordu… Gecenin bu saatinden sonra Hasta sınıfının yaklaşık 20 tane alanını tekrar elden geçiremeyeceğim, o yüzden oturup gelişmeleri yazıp, yatayım dedim… 

Google'a hastatakip diye aratınca en yukarıda çıkıyor proje sayfası… Ne güzel :)

Yakın zamanda, kod biraz daha büyüyünce, tasarımı az çok hazır olan kuzeykutbu'ndan da duyuracağım projeyi… Belki kullanılır. Bu yaz staj yapıyor olacağım ama bir yandan vakit buldukça bu programa vakit ayırmak istiyorum. 

Bugün neler öğrendim?? Sqlite'ın "number of rows" gibi bir bilgi döndürmediğini öğrendim… Bu yüzden QSqlQuery sınıfının size() fonksiyonu -1 döndürüp duruyormuş… Bense bakmak istiyordum kaç satır geliyor diye… Neyse gerek kalmadı artık… 

Yakın zamanda yapılması gereken bir iki olay daha var:

  • Simgeler hazırlanmalı!
  • Windows için bir "Kur" programı hazırlanmalı

Bu ilk iş için biraz ben, biraz Sema uğraşacakken, biraz da Melih'i dahil etmek istiyorum :) Diğer işi Burak aldı… Neyse, daha uzatmamak lazım… Şu an son hali SVN'de değil, bu veritabanı değiştikten sonra halim kalmadi düzeltmeye, yarın düzeltip atınca muayene ekranı ile uğraşıcam. Sonrası zaten çorap söküğü… Bir süredir böyle diyorum hep, bi gelemedi gitti…

Yorumlar»

1. tuvyfkykky - Temmuz 14, 2006

vrfzuueay

jfusqemve kdpoujqb mjjtixzwe

2. Murat EROGLU - Haziran 12, 2008

Merhaba,

Bende bu projede gönüllü olarak yer almak isterim. Bağlantılar bölümüne bir yorum yazdim bilgilerime oradan da ulaşabilirsiniz.


Bir Yanıt Bırakın

